0.00

Pop-up shop

​Opzetten pop-up shop en touch-points

De pop-up shop voorziet op een persoonlijke wijze in het informeren van inwoners over isolatie- en besparingsmogelijkheden, zelf energie opwekken, financieringen en subsidies. Daarnaast het geven van informatie over het uitlezen van de slimme meter (meten is weten).
De shop zal binnen afzienbare tijd verder ontwikkelen tot een nieuwe invulling, de versie 2.0 waar NOM een prominente plaats krijgt. Alle contacten worden vastgelegd in een CRM-database en de inwoners zullen vanuit de shop worden benaderd om een volgende stap te gaan maken (stappenplan)

Pop-up shop in het kort:

  • Onafhankelijk advies (maatregelen of over NOM)
  • Daarin ondergebracht Gemeentelijk Energieloket
  • Wijkakties vanuit gemeente met als doel traffic te genereren
  • Aanbieden WoningEnergiePaspoort)
  • Als platform aanbieden voor stakeholders schapindeling:
    • Energie besparen
    • Zelf energie opwekken
    • Besparingsproducten (LED, radiatorfolie)
    • Slimme meter uitlezen
    • Subsidies en Financiering
    • NOM-aanbod in componenten
    • Gevel, vloer, dak, installatie (energie en warmte)